Order Subtotal
View Cart / Checkout
View Cart / Checkout »
  • Mystery Bulb Pack

Mystery Bulb Pack

3   |  
  • HASSLE-FREE RETURNS
  • 110% PRICE MATCH GUARANTEE

Product Description

If you're going for the most unique glove set in the building, there's no question that bulbs are the way to go. Programmable lights certainly have their advantages, but bulb collectors know best: a custom bulb set is guaranteed to have that distinct look that sets you apart. The more bulbs you go through, the more refined your sets become. Grab this LED Bulb booster pack and discover bulbs you may have never seen before. You might even come upon some rare pieces that bulb collectors will drool over. Each Mystery Bulb Pack comes with approximately 100 bulbs, with no more than 10 of the same type. With a solid mix of older and newer bulbs, you're guaranteed to find some gems.

Mystery Bulb Pack has a rating of 4.0 stars based on 11 reviews.

Customer Reviews

Based on 11 reviews
5 Star
45% 
5
4 Star
27% 
3
3 Star
18% 
2
2 Star
0% 
0
1 Star
9% 
1
Customer Photos
Write a Review Ask a Question
  • Reviews (11)
  • Questions (0)

Thank you for submitting a review!

Your input is very much appreciated. Share it with your friends so they can enjoy it too!
KP
11/01/2017
Kevin P.

Emazing!

This mystery pack is Emazing! I had bought this for a project of mine and the multiple colors and strobes are awesome! I was able to get a descent set for my gloves and was able to make some amazing led glow sticks for my glowstringing! this mystery pack is a must have if you are looking for experimenting with different colors and shows!

Mystery Bulb Pack
WM
04/15/2017
William M.
United States

These mystery bulbs doe!!! Wwwooowww

Thank you guys for an exciting mix to the gloving game. Aside the spectras these are phenomal colors that I received. They look so good with the cube diffusers. I will post pictures after the DREZO show in Flagstaff, az tomorrow night 4/15/17 epic color scheme that I put together. Super happy with this purchase. You guys never let me down!! Love and light always. Love you FAM!!! -CATTERFLY

GH
12/29/2016
Glen H.

not what i was expecting

i actually order from emazing quite a bit. i was fairly disappointed in my recent purchase. i guess it was my fault for not reading thoroughly. it's just the last time i bought a mystery pack it was the actual bulb/chips not just the bulbs. what am i to do with all of it. also the kandi bag i purchased was made of the worst quality as the string to tie it together rip by barely even tugging on it to secure it. Highly disappointed with emazing right now. sad face.

12/30/2016

EmazingLights

Hello Glen, Thank you for reaching out to us. We apologize for the inconvenience. We change our mystery packs and we apologize if you did not receive the items you had liked. Please use code customerappreciation19 to receive 15% off your next order! For the inconvenience on your kandi pouch, we will reship your item. We have gone ahead and issued this reshipment for you and it will leave our facilities in 1 - 2 business days. :) We appreciate your business. If we can be of further assistance, please reach out to us anytime! Thank you for your support :) Gabbiy

LC
10/06/2016
Louis C.

Bulbs for the GloDough

Got a bunch of sick different bulbs to rock in my GloDough! It says no more then 10 of the same but i got 16 of one!! I ain't trip'n! Worth it!

Mystery Bulb PackMystery Bulb PackMystery Bulb Pack
EG
09/16/2016
Erik G.

Lots of different lights

Can't quite yet figure out what to do with them though a manual would be helpful!